První farmářský trh

17.07.2012 12:26

V sobotu 14. 7. jsme se poprvé odhodlali vyrazit na farmářský trh. Donutila nás k tomu obrovská úroda hrášku. Oslovili jsme správce trhů v Chomutově a v Lounech, abychom získali základní informace, za jakých podmínek se můžeme trhu zúčastnit, kdy a kam dojet, kolik zaplatit za místo ke stání atd. Původně jsme plánovali vytvořit tandem - Martina s částí hrachu bych vysadila v Chomutově a sama bych frčela do Loun. člověk míní, Pán Bůh mění, nakonec na víkend dorazili přátelé z Čisté u Rakovníka, a protože se nehodilo zcela je opustit, vyrazila jsem na trhy jen já sama a vybrala jsem Louny, neb k tomu městu máme s Martinem vztah.

Leč bohužel páteční frmol s kolegy z Pro-bio, se stopováním škodné a příjezdem kamarádů z čisté nedovolil nám nasbírat potřebné množství hrachu, a tak jsme sbírali lusky ještě v sobotu ráno a na trh jsem tak vyjížděla s dvouhodinovým zpožděním a spouze 25 kg zeleného hrášku.

Do Loun jsem dorazila v půl jedenácté, trhy končili ve dvanáct. Zázrakem se mi hned podařilo odchytit správce trhu a i přes jeho skepsi ohledně úspěšnosti mého prodeje v takovou pozdní hodinu jsem rozložila svůj "krám". S prodejem jsem začala v 10.45. A světe div se - odbilo 11.10 a já neměla co prodávat.

Bohu díky za takový úspěch. Teď už jen opravdu byla škoda, že jsem neměla Berouše po střechu nacpaného hrachovými lusky. Konečně by byl doma nějaký příjem z vlastní produkce, který by už stál za řeč.

Zpět